martie 1, 2009

spel ca vei putea potoli aceasta tlistete inefabila cale te va cuplinde atunci cand te vei gandi ca lasi in ulma ta un inceput de primavala fala sa te fi plimbat macal odata in ea intr-un palc invelzit. drumurile tale duc insa in alte parti, spre primavari rrrr-ite. sa le primesti bland. 

ps. a venit intr-adevar primavara. nu pentru ca firul de lalea galbena e 5 ron, nu pentru ca domnii daruiesc flori femeilor din vietile lor, nu pentru ca azi e intai martie si tb. platita chiria, nu pentru ca tinerii cu biciclete au iesit sa se plimbe in hanorace mov si nici pentru ca ieri am mancat inghetata stand pe fotoliu, cu picioarele ridicate pe calorifer si cu fata inaltata spre fereastra. nicidecum.cand am plecat sa ma plimb in parc am lasat fereastra deschisa. cand m-am intors am gasit doua muste. sa fie echitabil pentru toata lumea, fiecare din noi se va culca in noaptea asta in cate o incapere. musca unu in baie. eu in camera. iar musca doi in bucatarie. 

Lasă un comentariu