martie 14, 2009

in ultimele 20 de ore. dupa 3 luni.

in gara la adjud, m-am intalnit cu tata. care a intarziat 10 minute din cauza semaforului de la urechesti. treci in dreapta te rog. c-am venit cu permisu’. avea geaca si pantofii asortati. maro. si bluza neagra scamosata de la scaiul de la geaca. a dracu’ scai. pe bune ca trebe sa merg la oftalmolog din nou. privirea mea face valuri. mi-am dus la reparat ceasul preferat. la onesti e cel mai tare ceasornicar din lume. inlocuirea unei baterii costa 10 ron. i-am luat mamei sapte crizanteme galbene. amuzanta ca de obicei. cu sapte flori de toamna nu faci primavara. am mancat peste cu legume fierte si mamaliga. prajitura cu branza si tiramisu. mmmmmm delicios. am dormit de 12. exact la 12.15. am fost la spital la vara mea care zilele trecute a nascut o fetita foarte draguta. ema. tot aici m-am revazut cu nuta si ioana. o fericire de nedescris. 55 cm de om. camera ei avea vederea spre perchiu si spre crucea luminata. lasa crucea sa auzi leii de la zoo cata fac galagie noaptea. la iesirea din parcarea spitalului era sa ating masina profului de mate. daca ar sti el ca…eu…in clasa a 9a…din mol mi-am luat un rimel galben, o pereche de pantofi barbatesti si 2 iaurturi. (ce-ar fi oare?) mama mi-a aratat-o pe colega ei din clasele primare. ii medic. acum are probleme cu oasele. sa vezi cum arata. spre seara tata a desfacut un pomelo. predica mica baga-timintileincap. nuvreisaascultidelocceziceu. gandeste-tesilaziuademaine. apoi am vazut toti trei in patul din dormitor stirile de la antena 1. maine dimineata ma scol la 5.20. cand mai vii acasa? de paste nu….? ce fain suna acasa nu? ce fain e acasa de-adevaratelea nu?

motto: pe masa plianta din bucatarie, dosita dupa un ghiveci dolofan, era o poza foarte neaosa cu noi trei. tata mancand seminte. mama de gatul lui. eu, tunsa scurt, desfacand un bidon de adria roz.

One Response to “”

  1. Alina Preda Says:

    Ti-a luat mult ceasornicaru’,mie mi-a cerut 5lei!Si Ema a avut 52 cm …pup

Lasă un comentariu