probabil ca suntem acolo unde sunt visele noastre, unde sunt sentimentele noastre, unde sunt gandurile noastre.

Noiembrie 21, 2011

este ora 5 dimineata. de la geamul camerei mele nu se vede nicio alta lumina aprinsa. parisul inca doarme. un taxi tocmai a plecat cu prietenii mei care m-au vizitat peste weekend. sunt singura. am incep sa ma simt tot mai singura. mai ales cand sunt inconjurata de multi oameni….

am nevoie de o carte buna. care sa ma ravaseasca. care sa ma ridice. care sa ma intoarca spre mine.

 probabil ca eu sunt acolo unde sunt visele mele, unde sunt sentimentele mele, unde sunt gandurile mele.

One Response to “probabil ca suntem acolo unde sunt visele noastre, unde sunt sentimentele noastre, unde sunt gandurile noastre.”

  1. MI Says:

    uoooof, draga mea. dar eu unde sunt ? scrie mai mult, TE ROOOOG ! si eu tot acolo sunt, mai ales cand sunt inconjurata de multi oameni…in ultima vreme. te imbratisez, totusi.

Lasă un răspuns

